Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Ομάδα που πληρώνει...δεν αλλάζει

Πολλές καλησπέρες σε όλους τους φίλους. Το τριήμερο που έρχεται έχουμε κλάσσικο στην Ισπανία αλλά και πολλά ενδιαφέροντα μάτς σε όλα τα πρωταθλήματα. Προσωπικά έχω ήδη ξεχωρίσει κάποια σημεία και από σήμερα θα γράψω κάποια από αυτά τα οποία έχω ήδη ποντάρει.


Αρχή κάνω από το διπλό της Γουέστ Χαμ (ο λόγος και στον τίτλο). Τα σφυριά προέρχονται από ήττα σοκ εντός έδρας και αυτό από μόνο του είναι κάτι που δίνει έξτρα κίνητρο στους παίχτες να παίξουν δυνατά για να πάρουν το τρίποντο κόντρα στη Ρέντινγκ. Ο Μπίγκ Σαμ έχει σκυλιάσει και είναι σίγουρο ότι με κάθε τρόπο θα προσπαθήσει να ξυπνήσει τους παίχτες για να πάρουν την νίκη. Στα συν για το διπλό είναι εκτός έδρας φόρμα της Γουέστ Χαμ η οποία έχει κάνει μεγάλα διπλά και είναι κυνικότατη μακριά από το κοινό της.


Αλλα δύο μάτς που έχω ξεχωρίσει είναι τα διπλά της Μπλάκπουλ και του Αμβούργου. Για το πρώτο δεν έχω να πω πολλά και η λογική μου βασίζεται πρώτον στο ότι το άνοιγμα των αποδόσεων είναι πολύ μεγάλο και δεύτερον πρόκειται για ένα τηλεοπτικό μάτς όπου στην Τσάμπιονσιπ πάντα πέφτουν κορμιά. Για το διπλό του Αμβούργου το μόνο που έχω να πω είναι ότι θα στηρίξω μια ομάδα η οποία είναι σε φόρμα και παλεύει όλα τα παιχνίδια.


Μονό αποδεκτό


Ρέντινγκ vs Γουέστ Χαμ @ Γουέστ Χαμ (2,70)


τρίξι (σύστημα 2-3)


Ρέντινγκ vs Γουέστ Χαμ @ Γουέστ Χαμ (2,70)
Μάϊντζ vs Αμβούργο @ Αμβούργο (3,30)
Σαουθάμπτον vs Μπλάκπουλ @ Μπλάκπουλ (5,00)

Δεν υπάρχουν σχόλια: