Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Έχω πολύ όρεξη και για "κακή μου τύχη" υπάρχουν σημεία!

Έχω στοιχηματική διάθεση αυτές τις ημέρες και το κακό είναι ότι υπάρχουν σημεία...αν δεν υπήρχαν η λογική θα έβαζε στοπ στην διάθεση ενώ τώρα...


Επειδή έχω επιλέξει αρκετά σημεία για όλο το τριήμερο θα γράψω το σκεπτικό μου μόνο για δύο από αυτά.


Το πρώτο είναι το διπλό της Έβερτον. Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση είχα βάλει στο μάτι αυτό το μάτς για να κοντράρω το αήττητο της Νιουκάστλ. Τα Ζαχαρωτά είναι χαμηλά στην βαθμολογία αλλά η αλήθεια είναι ότι είχαν πολύ δύσκολο πρόγραμμα μέχρι τώρα. Από την άλλη η Νιουκάστλ βρίσκεται στην 3η θέση αλλά η αλήθεια είναι ότι δείχνει σημάδια κόπωσης. Λογικά η Έβερτον θα χτυπήσει στην κόντρα και έχει την ποιότητα να αξιοποίησει τα κενά που θα βρεί. Η μόνη μου εκρεμμότητα για αυτό το μάτς είναι αν θα αγωνιστούν ο Νέβιλ, ο Κέϊχιλ και ο Ντιστίν. Αν παίξουν οι δύο από τους του τρείς θα πάρω το διπλό με πιο δυνατό μπετ αλλιώς θα κάνω μέτριο ποντάρισμα.


Το άλλο μάτς είναι αυτό της Χαλ με τη Γουέστ Χαμ. Οι δύο ομάδες έχουν ένα χαρακτηριστικό, η πρώτη (Χαλ) έχει μεγάλη κόμπλα στα εντός ενώ η δεύτερη (Γουέστ Χαμ) είναι αποδοτικότατη στα εκτός έδρας. Πέρα από αυτό όμως η Γουέστ Χαμ όπως έχω αναφέρει πολλές φορές έχει πολύ καλό ρόστερ και κατά την γνώμη μου μπορεί να κερδίσει σε οποιαδήποτε έδρα της Τσάμπιονσιπ. Τα σφυριά την φετινή χρονιά είναι κυνικότατα και έχουν τον πρώτο λόγο κόντρα σε μια ομάδα η οποία είναι καλή αλλά όταν πρέπει να κάνει παιχνίδι έχει πρόβλημα.


Το παιχνίδι μου συνολικά για αυτές τις τρεις μέρες είναι το εξής


Φορτούνα Ντ. vs Ντιναμό Δρέσδης @ Ντιναμό Δρέσδης (7,00)


Νιουκάστλ vs Έβερτον @ Έβερτον (3,30)


Χαλ vs Γουέστ Χαμ @ Γουέστ Χαμ (2,70)


Πόρτσμουθ vs Νότιγχαμ Φ @ Νότιγχαμ Φ (3,10)


Νάπολι vs Γιουβέντους @ Γιουβέντους (3,00)


τρίξι (σύστημα 2-3)


Χέρτα Β vs Γκλάντμπαχ @ Γκλάντμπαχ (3,30)
Γρανάδα vs Σανταντερ @ Σανταντερ (3,75)
Νανσί vs Μπρέστ @ Μπρέστ (3,30)

Δεν υπάρχουν σχόλια: