Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Λίγο από όλα σήμερα

Καλά πήγαμε μεσοβδόμαδα καθώς πέρασε το μονό αποδεκτό της Λιλ το οποίο μαζί με το Χ της Ίντερ μας έδωσε και μια δυάδα στο τρίξι με απόδοση 9,3.


Πάμε στα σημερινά όπου έχουμε αρκετά μάτς και η τελική διαλογή έχει γίνει για εμένα.






Η αλήθεια είναι ότι στην μελέτη μου με απασχόλησαν πάρα πολλά μάτς. Εκτός παιχνιδιού άφησα τη Μόναχο 1860, Σπόρτινγκ Λ., Μπέρνλι, Γουότφορντ και κάποια ακόμα τα οποία δεν ήταν τόσο μπροστά στις επιλογές μου.


Τελικά στο παιχνίδι μου μπήκαν η Λέστερ, η Νότιγχαμ Φ., η Μπρίστολ Σίτι, η Γιουβέντους, η Μίλγουολ και έχω ακόμα μια εκρεμμότητα που έχει να κάνει με το διπλό της Μαρίτιμο.


Το παιχνίδι μου θα έχει ως εξής


Μονά αποδεκτά


Πόρτσμουθ vs Λέστερ @ Λέστερ (2,50)
Κάρντιφ vs Nότιγχαμ Φ. @ Νότιγχαμ Φ.(4,00)
Μπρίστολ Σ vs Σαουθάμπτον @ Μπρίστολ Σ (4,00)


δυάδα


Κρίσταλ Πάλας vs Μίλγουολ @ Μίλγουολ (3,10)
Λάτσιο vs Γιουβέντους @ Γιουβέντους (2,70)


Τώρα όσον αφορά το μάτς της Μαρίτιμο δεν έχω καταλήξει ακόμα καθώς με κολλάει το ότι το μάτς είναι ντέρμπι και ο ρυθμός του παιχνιδιού μπορεί να ξεφύγει και να πάει στο πάθος και στο ξύλο. Το κρατάω σαν πρόταση στο ιστολόγιο και για να πω την αλήθεια από την στιγμή που έφτασε ώς εδώ η Μαρίτιμο μάλλον θα μπει στο παιχνίδι μου ...

Νασιονάλ Μ vs Μαρίτιμο @ Μαρίτιμο (2,60)


συν ένα διπλό της τελευταίας στιγμής

Χέρτα Β. vs Λεβερκούζεν @ Λεβερκούζεν (2,50)

Δεν υπάρχουν σχόλια: